1. Welcome to Tell It to the Dead. We're a discussion forum for AMC's The Walking Dead. Please don't hesitate to ping staff with any questions or concerns. Have fun and watch out for walkers!
    Dismiss Notice

Danai Gurira cast in Black Panther

Discussion in 'Michonne / Danai Gurira' started by Eilis, Jul 24, 2016.

  1. idcabtthisish

    idcabtthisish The New Mrs. Grimes

    Joined:
    Apr 27, 2016
    Messages:
    3,030
    Likes Received:
    8,078
    Walker Pets:
    113
    Location:
    Washington DC
    Heres a VISUAL of our lovely cast

     
  2. box5angel

    box5angel The New Mrs. Grimes
    Patron

    Joined:
    Apr 10, 2016
    Messages:
    2,791
    Likes Received:
    6,269
    Walker Pets:
    113
    Location:
    In my Richonne Bubble
    Nerdist is Chris Hardwick's site. He founded it or co-founded it.


    The Kardashian one. :lol:

    Usually I'm not a fan of Parent Herald because they're always so negative about Michonne/Richonne, and usually gets their facts wrong, etc. But this seemed like an okay article this time. I didn't know you liked Elisabeth Olsen?
     
  3. box5angel

    box5angel The New Mrs. Grimes
    Patron

    Joined:
    Apr 10, 2016
    Messages:
    2,791
    Likes Received:
    6,269
    Walker Pets:
    113
    Location:
    In my Richonne Bubble
    I'm here for it too. I can't wait. Thanks for all the BP news. :thumbsup:
     
  4. KatanaQueen

    KatanaQueen Nestled in Rick's Beard

    Joined:
    Jul 13, 2016
    Messages:
    321
    Likes Received:
    1,831
    Walker Pets:
    93
    Beautiful. Im so ready for this movie it isnt even funny.
     
  5. idcabtthisish

    idcabtthisish The New Mrs. Grimes

    Joined:
    Apr 27, 2016
    Messages:
    3,030
    Likes Received:
    8,078
    Walker Pets:
    113
    Location:
    Washington DC
    The Kardashian one was my FAVORITTTTTTTEEEEEE, hands down. I DIED.

    Uh. EW about CH owning Nerdist. I just gagged. Eff him and his couch.

    And I actually love the Olsen Twins, I even own Double Double Toil and Trouble and It Takes Two. They're my second fave pair of twins even though they pissed me tf off w/ their selfishness in regards to Fuller House. Like fucking grow a pair for God's sake but I think Elizabeth is a MUCH better actress (of course her roots are broadway, so naturally) and secretly I think she's their third twin (i.e. they're triplets) kinda like Tahj Mowry... like who are yall fooling, we know him, Tia, and Tamera are literally like the same person LOL same w/ Elizabeth, Ashley and Mary-Kate.

     
    box5angel likes this.
  6. box5angel

    box5angel The New Mrs. Grimes
    Patron

    Joined:
    Apr 10, 2016
    Messages:
    2,791
    Likes Received:
    6,269
    Walker Pets:
    113
    Location:
    In my Richonne Bubble
    That's priceless! :lol:

    Yeah he's everywhere. Lol

    I could see how she could be their third twin. But for some reason, I keep thinking she's older than them. Lol I did like her in CA: CW. I know what you mean about Fuller House. Leonardo DiCaprio couldn't even come back for a Growing Pains reunion. :sasha:
     
    idcabtthisish likes this.
  7. idcabtthisish

    idcabtthisish The New Mrs. Grimes

    Joined:
    Apr 27, 2016
    Messages:
    3,030
    Likes Received:
    8,078
    Walker Pets:
    113
    Location:
    Washington DC
    box5angel likes this.
  8. Mrsthicke

    Mrsthicke Slopping Pigs

    Joined:
    Jan 29, 2016
    Messages:
    159
    Likes Received:
    1,077
    Walker Pets:
    93
    Cool vid she's beyond hyped about the movie lol

     
  9. idcabtthisish

    idcabtthisish The New Mrs. Grimes

    Joined:
    Apr 27, 2016
    Messages:
    3,030
    Likes Received:
    8,078
    Walker Pets:
    113
    Location:
    Washington DC
    Hold on, pause. I couldn't get passed the pan-African flag being the flag of Wakanda. Is that the actual flag? Hahahahahahahahahahahahaha.
    [​IMG]

    Ok I'ma try to watch it now LOL it's already off to a great start
     
    Michele, box5angel and lovingdead like this.
  10. ALDGRichonneLover

    ALDGRichonneLover Ricktator

    Joined:
    Jun 21, 2016
    Messages:
    1,525
    Likes Received:
    7,122
    Walker Pets:
    113
    Location:
    Snuggled in Ricks murder coat
    This was EPIC and BP is going to be LIT AF!! I cannot WAIT, like for reals, I need to see this movie NOW!!!!
     
    box5angel likes this.
  11. Valerie

    Valerie It must have been a good night...
    Patron

    Joined:
    Mar 3, 2016
    Messages:
    491
    Likes Received:
    1,688
    Walker Pets:
    93
    Location:
    Rich Coast
    Custom Banner
    love the cast, can't wait so excited!!
     
  12. Destiny-bee

    Destiny-bee Hiding in Dale's RV

    Joined:
    Nov 11, 2016
    Messages:
    20
    Likes Received:
    113
    Walker Pets:
    28
    The excitement for this movie is so real.. can we take a moment to appreciate all of this melanin:holdheart::hearts:
     

    Attached Files:

  13. idcabtthisish

    idcabtthisish The New Mrs. Grimes

    Joined:
    Apr 27, 2016
    Messages:
    3,030
    Likes Received:
    8,078
    Walker Pets:
    113
    Location:
    Washington DC
    Finally had enough time to watch the movie and I just wanted to say if they were to EVER add Taraji P Henson to this damn movie I'd shoot myslf in the eye LOL I'd be soooooooooo pissed.

    I'm surprised that DG's role isn't directly related to T'Challa... isn't she the HEAD? Like I thought she'd be directly related. Everything goes through her.

    And I kinda sorta absolutely want Lupita to get her own spin-off movie cus her character sounds soooooooooo bad ass.
     
  14. idcabtthisish

    idcabtthisish The New Mrs. Grimes

    Joined:
    Apr 27, 2016
    Messages:
    3,030
    Likes Received:
    8,078
    Walker Pets:
    113
    Location:
    Washington DC
    This article came out last week about Black Panther the superhero, not necessarily the movie, but I wanted to post it nonetheless, even though I'm not sure I agree w/ the damn thing.... Sometimes when a person is "woke" they see racism in everything LOL so I'm gonna post it as if what it insinuated didn't insult me. I figured I could get other people's opinions. (Not to mention I'm pissed af cus someone left a review on my fanfic about how they were tired of people talking about Trump/politics in their fanfic stories and how it was a turn-off. Needless to say I told the person to stop reading my shit-- so I could just be being super sensitive right now cus I'm annoyed). ANYWAY here's the article.

    http://en.yibada.com/articles/17725...marvel-s-dangerous-manipulative-superhero.htm
     
    box5angel likes this.
  15. nat_richonne

    nat_richonne Ricktator

    Joined:
    Apr 14, 2016
    Messages:
    1,852
    Likes Received:
    10,582
    Walker Pets:
    113
    Location:
    In the back pocket of Michonne's tight jeans.
    Black Panther will start shooting in January
    [​IMG]

    Black Panther has been ramping up for a while now, and it really has brought together an amazing cast. With Ryan Coogler at the helm too, there are tons of reasons to be hopeful.

    The film is really close to starting production now, and it seems we have a solid date. On Location Vacation are saying that the film will start shooting in January 15th, 2017 in Atlanta. The shoot will take place at Pinewood Atlanta Studios, which it will use as a ‘homebase’ for that portion of the shooting.

    That is soon! My expectation is that we won’t see anything from the film until at least SDCC next Summer, and even then, it could be a Hall H only deal. At the same time though, this is an important milestone for any movie. It’s really happening.

    http://www.bleedingcool.com/2016/12/15/black-panther-will-start-shooting-january/

    January 15th!
     
  16. idcabtthisish

    idcabtthisish The New Mrs. Grimes

    Joined:
    Apr 27, 2016
    Messages:
    3,030
    Likes Received:
    8,078
    Walker Pets:
    113
    Location:
    Washington DC
    *insert dancing gif*
     
  17. box5angel

    box5angel The New Mrs. Grimes
    Patron

    Joined:
    Apr 10, 2016
    Messages:
    2,791
    Likes Received:
    6,269
    Walker Pets:
    113
    Location:
    In my Richonne Bubble
    It's almost as if Danai never left TWD/Atlanta. :lol: Don't they shoot some of TWD there too? Glad we got a start date, and I am hoping for some footage come this SDCC also.
     
    msbold1 and nat_richonne like this.
  18. nat_richonne

    nat_richonne Ricktator

    Joined:
    Apr 14, 2016
    Messages:
    1,852
    Likes Received:
    10,582
    Walker Pets:
    113
    Location:
    In the back pocket of Michonne's tight jeans.
    I just want pictures of Lupita and Danai out and about in Atlanta. LOL.
     
  19. box5angel

    box5angel The New Mrs. Grimes
    Patron

    Joined:
    Apr 10, 2016
    Messages:
    2,791
    Likes Received:
    6,269
    Walker Pets:
    113
    Location:
    In my Richonne Bubble
    Me too! Do you remember that photo of the two walking outside after they were announced at SDCC? It was shot from behind. I loved that pic. Looked like two hot ladies out on the town.

    Oh, this reminded me of an ask that I got months ago on tumblr. Now I know how to answer it. :)
     
  20. idcabtthisish

    idcabtthisish The New Mrs. Grimes

    Joined:
    Apr 27, 2016
    Messages:
    3,030
    Likes Received:
    8,078
    Walker Pets:
    113
    Location:
    Washington DC
    ALL I KNOW, is wit this being BLACK PANTHER, they better be getting MLK Day off hahahahahahaha
     
    QueenTee and box5angel like this.